Hodnocení obchodu
DR
Dorňák Rostislav
Výborná komunikace, super rychlá dodávka, krásný a přehledný e-shop.
Doporučuji na 100%
Maximální spokojenost, rychlá komunikace, rychlá dodávka, vše bez problémů.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za recenzi a těší nás, že jste byl s nákupem spokojen.
Pěkné dny a pevné zdraví přeje tým eNářadíNástroje.
Není
(Administrátor)
Dobrý den, jsme rádi, že jste byl s nákup spokojený a přejeme pěkné dny.
Za tým eNářadíNástroje,
Chytilová Petra
Dobré ceny,výborná komunikace,solidní jednání
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za kladnou recenzi, těší nás, že jste s nákupem u nás byl spokojen.
Pěkný den přeje tým eNářadíNástroje.
Slušnost
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení a doufáme, že budete se zakoupeným zbožím spokojen.
Pěkné dny přeje tým eNářadíNástroje.
vše ok
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za recenzi, jsme rádi, že jste byli s nákupem spokojeni.
Pěkný den přeje,
tým eNářadíNástroje.
Zboží bylo dodáno do týdne místo do dvou dnů, ale prodejce nás informoval o průběhu a důvodu zdržení. Nakonec nám, jako kompenzaci, poskytl zdarma dopravu. Velmi příjemná komunikace ze strany prodejce a snaha o zákazníka se postarat...
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za recenzi a Váš názor. Těší nás, že jste byl s nákupem spokojen. Bohužel v některých případech jsou stále termíny ovlivněny aktuální situací kolem Covidu-19. Snad se vše vrátí brzy do normálu.
Za tým eNářadíNástroje,
Chytilová Petra
V obchodě nebylo všechno zboží, které jsem objednal, ale bylo mi nabídnuta jiná možnost výběru zboží, tak ještě čekám. Na
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Váš názor. První část objednávky byla dodána v termínu. U vzdušníku jsme nabídli náhradu za výhodnější cenu a termín byl Vámi schválen. Vynasnažíme se, aby vše klaplo k Vaší spokojenosti.
Pěkný víkend přeje tým eNářadíNástroje.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za nákup v našem eshopu, jsme rádi, že jste byl spokojen.
Pěkné dny přeje tým eNářadíNástroje.
Rejsek, výborný kružítko nic moc už jsem viděl daleko kvalitnější. Kružítko bych nikomu nedoporučil.
(Administrátor)
Dobrý den, jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen a děkujeme za Váš názor.
Pěkný den.
Tým eNářadíNástroje.
vše ok
(Administrátor)
Dobrý den, jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen a děkujeme za kladnou recenzi.
Pěkný den,
za tým eNářadíNástroje,
Chytilová Petra
proste supr ve vsech ohledech
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za kladnou recenzi a jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Přejeme pěkný víkend.
Tým eNářadíNástroje.
byl to první nákup a jsem spokojen
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za nákup a těší nás, že jste byl spokojený.
Pěkný den přeje tým eNářadíNástroje.
Celá obchodní transakce proběhla nadmíru dobře. Naprostá spokojenost.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za nákup v našem eshopu a jsme rádi, že jste byl spokojen.
Za tým eNářadíNástroje,
Chytilová Petra
To , proč jsem hrubě nespokojený nejlépe vysvětlí má komunikace s obchodem, kdy jsem se dotazoval na doručení zboží, které obchod uvádí jako - SKLADEM ! :
Re: [Enaradinastroje] Objednávka 20200387
Dobrý den,
velice se omlouváme, ale z důvodu neočekávaného výpadku kamionové dopravy u našeho dodavatele nám zboží přijde až tuto středu 13.5. Termín dodání Vaší objednávky jsme tedy nuceni posunout. Bohužel tato situace souvisí s restriktivními opatřeními, které v Německu stále trvají v souvislosti s epidemií COVID-19.
Samozřejmě pokud budete chtít objednávku zrušit dejte nám vědět.
Věříme, že situace se brzy zlepší, zatím bohužel nejsme schopni reagovat rychleji na vzniklé problémy.
Jako omluvu prosím přijměte slevový kupon ve výši 5% na Váš další nákup. V košíku stačí zadat kód DĚKUJEME.
S přáním pěkného dne,
Chytilová Petra
Na to jsem reagovat takto :
Dobrý den !
Svou objednávku nechám doběhnou i za cenu zpoždění. Ale po této vaší zprávě si vás zařadím do databáze NEPOUŽITELNÝCH obchodů, se kterými už spolupracovat nebudu .
Teď mi tu sdělujete něco o vašem dodavateli v Německu , ale v E-shopu jste zboží uváděli jako SKLADEM ! Tak že to byla lež a podvod. Do této chvíle to u zboží stále uvádíte ( viz. https://www.enaradinastroje.cz/zamecnicke-kladivo-peddinghaus-ultratec-300g/)
Přitom se chcete omluvit a nabízíte slevu 5% NA DALŠÍ NÁKUP.
Děláte si z lidí srandu ?
Jaký další nákup ?
Pokud by jste se chtěli nějakým finančním způsobem revanšovat za svou chybu, měla být sleva poskytnuta právě na toto včas nedodané zboží a hlavně za klamání zákazníka.
Vy zatím místo jakéhokoliv “omluvného” , si zajišťujete další odbyt.
To je nehoráznost ! ! !
S pozdravem Petr Fráňa
Reakce obchodu byla takováto :
Dobrý den pane Fráňo,
děkujeme za Váš názor. Skladem je uvedeno proto, že máme systém propojený s firmou Peddinghaus v Německu. Za běžné situace je doručení z Německa max. do 24 hodin již k zákazníkovi. Bohužel omeznení v souvislosti s pandemií COVID-19 stále trvají a mění se opravdu ze dne na den. Tato situace je pro nás nová a snažíme se reagovat jak nejlépe umíme.
Běžně v takové situaci neúčtujeme dopravu, což samozřejmě bude i u Vaší objednávky.
Pokud s našim postupem a jednáním spokojen nejste a považujete nás za lháře a podvodníky, můžete objednávku samozřejmě stornovat.
S pozdravem,
Petr Žitník
Pokud je pro normálního smrtelníka uváděno : SKLADEM, jedná se o zboží, které se fyzicky nachází v prodejním skladu, ze kterého je možné OKAMŽITĚ expedovat. Toto zboží je majetkem dané firmy a ne jejího dodavatele. Správně mělo být uvedeno - SKLADEM U DODAVATELE !
Proto považuji chování obchodu E-nářadí nástroje za klamavé a tudíž lživé.
Názor na tento obchod nechť si udělá každý sám.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení a jsme rádi za zveřejnění konverzace. Právě z této konverzace je zřejmé, že jsme se opravdu "provinili" tím, že na našem eshopu je u zboží, které si zákazník objednal napsáno "skladem" a ne "skladem u dodavatele". Za to se omlouváme. Musíme se ale ohradit k nařčení, že jsme lháři a podvodníci. Bohužel restriktivní opatření, které díky COVIDu 19 stále trvají mají dopad i na nás. Ovšem se všemi zákazníky komunikujeme a pokud se problém s dodací lhůtou vyskytne snažíme se jej řešit ke spokojenosti zákazníka. Což myslím i zvěřejněná konverzace potvrzuje. Zákazník mohl objednávku stornovat před dodáním pokud ho naše jednání pohořšilo a jsme pro něj podvodníci. To ovšem neudělal, objednávku jak tvrdí "nechal doběhnout" a rád přijal, jako naši omluvu, dopravné zdarma.
Je velmi jednoduché takto poškodit dobré jméno firmy, kterou se snažím spolu s mými zaměstanci budovat, v tomto případě ovšem ať si opravdu každý udělá názor sám. Já děkuji svému týmu za práci, kterou společně každý den tvoříme.
Za tým eNářadíNástroje,
majitel Petr Žitník
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za kladnou recenzi, jsme rádi, že jste byli s nákupem zboží u nás spokojeni.
Pěkný den!
Za tým eNářadíNástroje,
Chytilová Petra
bezvadne, zbozi mi osobne dorucili na autobusovou zastavku, to je super!
(Administrátor)
Děkujeme za nákup v našem eshopu, těší nás, že jste byl spokojen a přejeme pěkný den.
Za tým EnařadíNástroje,
Chytilová Petra